Administrare blocuri – de ce noi?
Domeniul administrarii de blocuri este foarte vast, necesita multa munca, pricepere si foarte bune abilitati de relationare cu oamenii.
Suntem printre cei mai vechi (daca nu chiar prima firma specializata in administrare blocuri).
Intotdeauna am pus pe prim plan calitatea serviciilor si NU marimea unui portofoliu de clienti.
Am preferat sa ne adresam unui numar mai mic de asociatii de proprietari dar care sunt doritori de calitate.
Suntem constienti de faptul ca niciodata nu vom putea multumi pe toata lumea in acelasi timp dar, cu toate acestea, incercam!
Am inceput in 1992 si incercam in continuare.
Nu avem de gand sa ne oprim!
Asadar, de ce noi?
La aceasta intrebare va lasam pe dvs sa raspundeti. Va prezentam doar avantajele colaborarii cu noi:
AVANTAJELE contractului incheiat de Asociatiile de Proprietari cu societatea noastra pentru servicii de administrare imobile, administrare blocuri sunt:
- experienta de peste 20 ani in domeniul administrarii de imobile si in special al administrarii de blocuri;
- calculul corect, legal si detaliat al listei de plata; lista de plata a unei luni, impreuna cu documentele aferente, trec printr-o dubla verificare inainte de fi prezentate spre aprobare si afisare;
- fiecare proprietar afla in scris in detaliu toate datele cu privire la suma de plata;
- optional si contracost, fiecare proprietar poate vedea, in timp real, situatia financiara a apartamentului sau pe internet;
- puteti beneficia de variate posibilitati de plata a cotelor de intretinere
- numerar sau (optional)cu cardul bancar (conform programului de casierie) sau
- transfer bancar (non-stop);
- va putem oferi gama intreaga de servicii care ar putea fi necesare intr-un bloc, implementand principiul „Administrare de la A la Z”, direct sau prin partenerii nostri, atent verificati de-a lungul timpului;
- datorita faptului ca am dezvoltat o serie intreaga de parteneriate cu multi prestatori de servicii, putem rezova oricand, orice problema tehnica care ar putea sa apara la imobilul dvs, astfel ca sunt excluse activitatile la “negru”;
- legalitate totala a actelor si documentelor financiar contabile si depunerea declaratiilor obligatorii, respectand intocmai Legea Asociatiei de Proprietari;
- colaboram cu cabinete de avocatura, cabinete de expertiza financiar contabila si resurse umane, pentru rezolvarea eficienta a problemelor de aceasta natura;
- in cazul in care decideti ca anumite lucrari care trebuie executate la blocul dvs sa fie executate prin firma noastra, puteti beneficia de mai multe avantaje (reduceri de preturi, conditii de plata mai avantajoase), discutate de la caz la caz.
Argumente pentru Asociatii de Proprietari:
- Societatea noastra incurajeaza folosirea cat mai mult posibil a serviciilor bancare, astfel incat manevrarea banilor cash sa fie cat mai limitata; pentru plafonul de casa stabilit cu conducerea asociatiei aflat in numerar la administrator putem depune garantie bancara;
- Pentru serviciile prestate societatea noastra intocmeste asigurare de raspundere profesionala in valoare de 30.000 – 100.000 euro, care intra in vigoare la data preluarii asociatiei in administrare;
- Societatea noastra poate pune la dispozitia dvs servicii de cenzorat financiar – contabil prin cabinet de expertiza financiar contabila autorizat CECAR;
- Preturile noastre contin salariile personalului desemnat pentru asociatia dvs, taxe si impozite platite de firma precum si cheltuielile indirecte: deplasari, telefoane, birotica, consumabile etc.
….
NU MAI STATI PE GANDURI!
CONTACTATI-NE ACUM!
.