Administrare blocuri Bucuresti
Administrare imobile Bucuresti – Experti in blocul dvs!
Ne ocupam de administrare blocuri in Bucuresti
Pentru blocuri – asociatii de proprietari din Bucuresti oferim intreaga gama de servicii de administrare blocuri prin intermediul unei echipe de profesionisti care cuprinde:
- administrator bloc calificat si atestat conform cerintelor din Legea 196/2018;
- experti contabili autorizati;
- juristi specializati in asociatii de proprietari;
- personal tehnic (instalator / electrician) autorizat.
Ne preocupa in mod special oferirea unui serviciu de administrare blocuri eficient pentru asociatiile de proprietari pe care le administram si, din acest motiv, pastram legatura cu factorii responsabili din municipiul Bucuresti dintre care enumeram: Primaria Bucuresti, birourile ADP din toate sectoarele din Bucuresti, Politia locala Bucuresti si Politia de proximitate.
Referitor la serviciile de administrare imobile, un segment important al activitatii noastre este ocupat de serviciul de administrare blocuri pus la dispozitie pentru Asociatiile de proprietari din Bucuresti.
Prestarea acestui serviciu se realizeaza in baza unui Contract de Prestari Servicii de administrare blocuri incheiat intre firma noastra si asociatia de proprietari in urma Hotararii Asociatiei de Proprietari .
Contract de administrare blocuri – asociatii de proprietari
Contractul de administrare se poate incheia fie pe o durata determinata cu posibilitate de prelungire fie pe o durata nederminata cu posibilitatea de incetare a acestuia in cazul unor nemultumiri avute de asociatia de proprietari.
Serviciile de administrare imobile prestate de catre societatea noastra in Bucuresti respecta in totalitate reglementarile legale in domeniu care sunt in vigoare. Urmarim tot timpul respectarea stricta a prevederilor din Legea 196/2018 , Legea Asociatiei de Proprietari precum si orice alte reglementari legale referitoare la administrare blocuri.
In cazul in care apar modificari legislative, acestea sunt puse in aplicare imediat, astfel incat asociatiile de proprietari pe care le administram sa fie ferite de orice probleme legale sau fiscale.
Pentru asociatiile de proprietari din Bucuresti oferim:
-
- Administrare imobile – financiar: intocmire liste intretinere, evidenta contabila;
- Servicii de incasare cote de intretinere, care se pot face:
- numerar sau cu card bancar prin POS la casieria blocului, 1-2 sedinte de cate 60 minute pe luna;
- prin transfer bancar direct in contul asociatiei – NON STOP;
- ONLINE pe platforma noastra cu cardul bancar – NON STOP;
- ONLINE cu telefonul mobil prin aplicatii electronice de plata;
- numerar la automate de plati SELFPAY – disponibile in MegaImage, Shop’n Go, Profi, Cora, Carrefour;
- numerar la comercianti inregistrati in PAYPOINT .
- Servicii de cenzorat asociatiile de proprietari;
- Verificari financiar contabile, doar la cererea unei asociatii;
- Administrare imobile – tehnic;
- Administrare imobile – intretinere si mici reparatii;
- Administrare imobile – alte servicii.
Important:
Atunci cand solicitati o oferta de administrare blocuri ar trebui sa aveti clar stabilit ce este mai important pentru dvs: sa aveti cel mai mic pret pentru serviciul de administrare bloc sau un serviciu de calitate, corect si transparent prin care toti membrii din asociatii de proprietari sa aiba garantia ca banii lor sunt pe maini bune.
Trebuie sa faceti un calcul exact al posibilitatilor asociatiei dvs si astfel sa stabiliti care sunt necesitatile reale pe care le aveti. Orice serviciu in plus are un cost si orice pret mai mic are un serviciu in minus.
Atunci cand doriti sa alegeti o firma de administrare blocuri fiti atenti si verificati:
- corectitudinea datelor care va sunt prezentate de catre firma respectiva pe documentele (oferte, prezentari etc) puse la dispozitia dvs ( adresa sediu – nu acasa, numar de telefon atat mobil dar si fix, persoane de contact, e-mail – preferabil cu un domeniu propriu, nu adrese de yahoo sau gmail, site web etc;
- vechimea, istoricul, activitatea de pana acum si conduita firmei respective;
- serviciile oferite sa fie reale si palpabile, verificabile;
- numar suficient de angajati si/sau colaboratori permanenti, logistica si putere financiara dovedita, vizibilitatea atat a firmei cat si a angajatilor sai prin inscriptionari, legitimatii, prezenta online activa etc, sunt aspecte importante care va pot da o imagine clara asupra profesionalismului, seriozitatii si respectului fata de clienti;
- puteti face chiar si o vizita la sediul firmei respective pentru a va asigura ca sunteti pacaliti;
- cereti ce vi se ofera prin ofertele transmise si fiti pretentiosi la eficienta, calitatea si profesionalism.
ATENTIE! Toate acestea nu se pot obtine cu cele mai mici preturi de pe piata! Dar, ganditi-va la siguranta dvs si a imobilelor si a banilor dvs!
Cea mai buna oferta administrare blocuri prin www.bloc-expert.ro
Despre Bucuresti
Bucuresti are un statut special în țară, fiind singurul oraș care nu aparține nici unui județ. Totuși, populația sa este mai numeroasă decât a oricărui județ.
Primăria administrează orașul și este condusă de un Primar General. Orașul are o suprafață totală de 228 km², pe care se întind 6 sectoare administrative, fiecare conduse de o primărie proprie.
Sectoarele sunt dispuse radial (și numerotate în sensul acelor de ceasornic) astfel încât fiecare să aibă în administrație o parte a centrului Bucureștiului.
Primăria Generală este responsabilă cu utilitățile (apa, transportul, bulevardele principale), iar Primăriile sectoarelor au responsabilitatea contactului dintre cetățeni și consiliile locale, străzile secundare, parcuri, școli și serviciile de salubrizare.
Împărțirea pe sectoare in Bucuresti
- Sectorul 1 avea în luna ianuarie 2009 un număr de 227.717 locuitori și include cartierele: Aviatorilor, Aviației, Băneasa, Bucureștii Noi, Dămăroaia, Domenii, Dorobanți, Gara de Nord, Grivița, Victoriei, Pajura, Pipera, Primăverii, Chitila, și o mică parte din Giulești.
- Sectorul 2 avea în luna ianuarie 2009 un număr de 357.338 locuitori și include cartierele: Pantelimon, Colentina, Iancului, Tei, Fundeni, Floreasca.
- Sectorul 3 avea în luna ianuarie 2009 un număr de 399.231 locuitori și include cartierele: Vitan, Dudești, Titan, Balta Albă, Centrul Civic.
- Sectorul 4 avea în luna ianuarie 2009 un număr de 300.331 locuitori și include cartierele: Berceni, Olteniței, Giurgiului, Văcărești, Timpuri Noi, Tineretului.
- Sectorul 5 avea în luna ianuarie 2009 un număr de 288.690 locuitori și include cartierele: Rahova, Ferentari, Giurgiului, Cotroceni.
- Sectorul 6 avea în luna ianuarie 2009 un număr de 371.060 locuitori și include cartierele: Drumul Taberei, Ghencea, Militari, Crângași, Giulești.
Zona metropolitană Bucuresti
Zona metropolitană București (pe scurt ZMB) cuprinde actualmente aproximativ 2,4 milioane de locuitori (neoficial 3,4 milioane). Conform proiectelor Primăriei București, ZMB urmează să fie mărită astfel încât să cuprindă 94 de unități administrativ – teritoriale, întinse pe circa 5.000 Km2.
Sursa www.wikipedia.org.