Oferta administrare blocuri
Pentru a primi o oferta administrare blocuri de la noi va rugam sa ne trimiteti un e-mail in care sa ne prezentati succint asociatia de proprietari, cine se ocupa in momentul de fata de administrare bloc , serviciile de care aveti nevoie si datele complete de contact (nume, adresa asociatiei si numar de telefon).
Dorim sa va informam ca ne ocupam in principal de Bucuresti si Ilfov.
In cel mai scurt timp posibil veti fi contactat de catre o persoana din cadrul firmei noastre pentru stabilirea unei intalniri la asociatia de proprietari, pentru vizionarea imobilului si discutii suplimentare.
Ulterior veti primi oferta administrare blocuri personalizata pentru asociatia de proprietari bloc.
ATENTIE:
- nu raspundem la cereri de oferta care nu respecta aceste minime cerinte;
- ne asumam dreptul de a nu transmite oferte la asociatiile de proprietari care nu se afla in zonele noastre de acoperire.
Va multumim!
Puteti transmite cererea dvs de oferta folosind formularul de mai jos:
Pentru a primi o oferta de la noi va rugam sa completati formularul de mai jos. Comentariile sau intrebarile sunt binevenite.
Important la oferta de administrare blocuri:
Atunci cand solicitati o oferta de administrare blocuri ar trebui sa aveti clar stabilit ce este mai important pentru dvs: sa aveti cel mai mic pret pentru serviciul de administrare bloc sau un serviciu de calitate, corect si transparent prin care toti membrii din asociatia de proprietari sa aiba garantia ca banii lor sunt pe maini bune.
Trebuie sa faceti un calcul exact al posibilitatilor asociatiei dvs si astfel sa stabiliti care sunt necesitatile reale pe care le aveti. Orice serviciu in plus are un cost si orice pret mai mic are un serviciu in minus.
Atunci cand doriti sa alegeti o firma de administrare blocuri fiti atenti si verificati:
- corectitudinea datelor care va sunt prezentate de catre firma respectiva pe documentele (oferte, prezentari etc) puse la dispozitia dvs ( adresa sediu – nu acasa, numar de telefon atat mobil dar si fix, persoane de contact, e-mail – preferabil cu un domeniu propriu, nu adrese de yahoo sau gmail, site web etc;
- vechimea, istoricul, activitatea de pana acum si conduita firmei respective;
- serviciile oferite sa fie reale si palpabile, verificabile;
- numar suficient de angajati si/sau colaboratori permanenti, logistica si putere financiara dovedita, vizibilitatea atat a firmei cat si a angajatilor sai prin inscriptionari, legitimatii, prezenta online activa etc, sunt aspecte importante care va pot da o imagine clara asupra profesionalismului, seriozitatii si respectului fata de clienti;
- puteti face chiar si o vizita la sediul firmei respective pentru a va asigura ca nu sunteti pacaliti;
- cereti ce vi se ofera prin ofertele transmise si fiti pretentiosi la eficienta, calitatea si profesionalism.
ATENTIE! Toate acestea nu se pot obtine cu cele mai mici preturi de pe piata! Dar, ganditi-va la siguranta dvs si a imobilelor si a banilor dvs!
In cazul in care credeti ca un profesionist este scump, nu vreti sa stiti cat va costa un incompetent!