Administrare imobile individuale – case, vile sau apartamente
Cui ne adresăm
Această ofertă de servicii se adresează următoarelor categorii de proprietari:
- investitori care au achiziţionat imobile ca plasamente financiare şi care nu doresc să se implice direct în administrare imobile;
- persoane care au plecat definitiv în străinătate şi care deţin proprietăţi imobile în ţară;
- persoane care au moştenit proprietăţi imobile sau cărora li s-au retrocedat proprietăţi imobile şi doresc ca o firma de administrare imobile sa se ocupe de administrarea acestora;
- persoane care îşi părăsesc temporar domiciliul şi care, pe perioada cât lipsesc optează pentru o administrare profesionistă a proprietăţii imobile;
- societăţi comerciale care au în proprietate imobile cu destinaţia de birouri, locuinţe sau spaţii comerciale şi pentru care o administrare directă a acestora este dificilă sau nu face parte din obiectul propriu de activitate;
- tuturor persoanelor fizice şi juridice care deţin proprietăţi imobile şi care doresc o administrare a acestora prin servicii specializate;
- proprietari care ar dori să ofere spre închiriere proprietăţile lor imobile, pe perioade diferite;
Servicii oferite
Asigurăm pe bază de contract de administrare imobile următoarele servicii:
- administrare a documentelor proprietăţii imobile(fotocopii);
- administrare a contractelor de întreţinere pentru instalaţiile deţinute in imobile;
- asigurarea de personal specializat (instalator, electrician, zidar, zugrav, administrator, contabil, avocat etc.);
- colectare a chiriilor;
- gestionarea sumelor de bani încasate, efectuarea cheltuielilor necesare si raportarea corespunzătoare;
- transferuri băneşti în ţară şi în străinătate;
- verificarea şi plata facturilor (intreţinere, apă, energie electrică, telefon, TV, cablu), a impozitelor, taxelor etc.;
- asigurarea proprietăţii imobile si urmărirea încasării despăgubirilor;
- reprezentarea intereselor proprietarului faţă de terţi (autorităţi publice, societăţi de furnizare a utilităţilor, asociaţii de proprietari etc.);
- reprezentarea fiscală ;
- obţinerea de aprobări, modificări contracte utilităţi (telefon, energie electrica) la inchirieri către persoane juridice;
- administrarea lucrărilor de renovare a proprietatii imobile şi amenajare stabilite de proprietar;
- vizitarea regulată a proprietăţii imobile;
- urmărirea comportării în timp a construcţiei, verificarea şi evaluarea stării generale a proprietăţii imobile;
- sprijin la închirierea proprietăţii imobile;
- încheierea de procese verbale de predare/preluare a proprietăţii imobile;
- inspectarea proprietăţii imobile şi a stării acesteia la terminarea contractului de închiriere;
- servicii suplimentare (curăţenie, menaj, pază etc.);
Tarife administrare
Valoarea contractelor de administrare imobile sunt negociate în funcţie de serviciile contractate si de frecventa acestora.
Societatea noastra va poate pune la dispozitie, direct sau prin parteneri o gama larga de servicii de care este nevoie in cadrul oricarui imobil, fie bloc, asociatie de proprietari sau locuinta individuala.
Gama de servicii cuprinde dar, nu se rezuma doar la:
- Hidroizolatii – hidroizolatii terase – hidroizolatii fatade – hidroizolatii fundatii / subsoluri – hidroizolatii acoperisuri – interior sau exterior;
- Termoizolatii – termoizolatii terase – termoizolatii fatade – termoizolatii subsoluri;
- Instalatii – instalatii incalzire – instalatii sanitare – instalatii electrice;
- Amenajari interioare – zugraveli / vopsitorii – gresie/faianta;
- Tinichigerie – tubulaturi ghena – cutii scrisori;
- Constructii metalice ;
- Amenajari exterioare – curatenie – spatii verzi;
- Curatenie – curatenie bloc – curatenie apartamente;
- Asigurari – obligatorii – facultative;
- Recuperari restante – recuperari restante – expertiza contabila;
- Ascensoare;
- Interfoane;
- Tamplarie – PVC – Aluminiu – Lemn;
- Alpinism utilitar – avantaje – tipuri de lucrari;